سوالات متداول

پاسخ: شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار با وارد کردن شماره تماس پیامکی جهت تایید حضورتان ارسال میگردد سپس با وارد شدن به پنل " داشبورد " و با کلیک کردن روی گزینه " ویرایش " میتوانید مشخصات خود را ویرایش نمایید.

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

کاربران فروشگاه می توانند با تمام کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه آنلاین هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. در صورت کارت به کارت کردن مبلغ نیز می توانید با شماره فروشگاه تماس حاصل نمایید09939171324

پاسخ: شما می توانید با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه شیرازمارت ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولا پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

پاسخ: سفارش ها از طریق تیپاکس و یا پست پیشتاز در سرتاسر کشور ارسال می شوند البته در شهرهایی که تیپاکس نمایندگی داشته باشد در غیر این صورت با پست پیشتاز ارسال می شود.

پاسخ: زمان رسیدن ارسال ها پس از تحویل به پست یا تیپاکس، بر اساس محدوده جغرافیایی از چند روز کاری ، در شرایط عادی و غیر پروموشن ، متغیر است . بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی توان به طور دقیق تعیین کرد.

پاسخ: همه سفارش ها پس از طی مراحل پردازش، تحویل پست می شود.
محصولات پیشنهادی
اوت لت